The difference between try and triumph is just a little umph! - Marvin Phillips

onsdag 9 februari 2011

Hemma.

Tillbaka efter en förmiddag med information och planering.
Har ni tänkt på hur svårt det är att tacka nej till fikabröd som serveras med kaffet när man sitter i möte med människor man inte känner särskilt väl?
Ville inte verka oartig och tog en bit mer av den orsaken än att jag faktiskt ville ha. Klart att en liten bit bulle vid ett enstaka tillfälle inte får några katastrofala följder, menar mer att det är intressant att det liksom inte är helt okej att tacka nej.. Förstår ni hur jag menar?

Har fixat lite och skickat iväg mail till mina kontaktpersoner så nu tänkte jag passa på att läsa lite innan jag ska ner på stan och afterworka med kursare från förra året :)

Full fart idag helt enkelt :) Vad har ni för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar