The difference between try and triumph is just a little umph! - Marvin Phillips

söndag 6 februari 2011

I ett par vita converse.

Är våren på väg snart eller?
Hej söta ni!
Ledsen för dåligt bloggande i helgen men jag har varit hemma hos föräldrarna och då blir det inga inlägg :/ Vägde mig igår och fick se ett litet minus i alla fall. Tanken är ju -0,4kg i veckan och det skulle ju i så fall ge en viktnedgång med 1,2kg i månaden vilket betyder att jag ligger lite efter ("bara" -1,1kg efter fem veckor..). Dags att skärpa till mig ordentligt (!) och framför allt bli bättre på att komma ut i motionsspåren.

Efter ett halvlyckat försök till plugg tog jag med mig hunden ut på en liten promenad i eftermiddags. Så härligt att marken snart är helt bar och att det liksom luktar vår ute nu :) Mötte upp en kompis och fick tillfälle att uppdatera oss om vad som hänt de senaste veckorna..

Nu sitter jag hemma i lägenheten och har en hel del plugg att röja undan inför veckan som kommer. Ska bara koka en kopp te först ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar