The difference between try and triumph is just a little umph! - Marvin Phillips

måndag 10 januari 2011

Jobbat hemifrån.

Vaknade inatt av att jag hade så ont i magen att jag inte kunde vända mig och det hade inte gått över när jag efter ett par timmars vridande fram och tillbaka insåg att det var dags att gå upp om jag skulle hinna göra mig i ordning innan handledningen klockan tio..

Slutade med att jag stannade hemma och sitter fortfarande och försöker skriva ihop ett utkast till inledningen till vår rapport. Hade varit skönt att ha den färdig under morgondagen.

I alla fall, idag påbörjade jag shakedieten och det har gått bra. Har varvat med te och kaffe eftersom jag fryser så när jag inte äter varm mat utan bara dricker mina shakes som är godast iskalla ;) Provade den med banan till mellanmål för en stund sedan och den var helt okej, men vanilj är nog fortfarande favoriten.

Tog en paus från skrivandet och förberedde lunchsoppa för de närmaste dagarna. Grönsakssoppa med potatis och linser blir jättebra och känns som ett nyttigt alternativ :)

Har ni haft en bra start på veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar