The difference between try and triumph is just a little umph! - Marvin Phillips

söndag 16 januari 2011

Vägning.

Haha, precis som jag brukar känna ;)

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med vägningen.
Har inte någon egen våg och vet inte riktigt om jag vill skaffa mig en heller :/ Jag är lite rädd att jag ska bli helt manisk och fastna vid siffrorna som visas istället för att känna efter hur jag känner mig..

Hade från början planerat att väga mig hos föräldrarna men insåg idag att jag inte kommer kunna åka hem varje söndag och då vet jag inte riktigt hur jag ska göra längre. Är inte poängen med att väga sig att man ska använda samma våg och göra det med jämna mellanrum?

Hm, jag antar att det enda alternativet jag har just nu är att väga mig så snart jag får tillfälle så jag kan se om jag tappat nåt alls de senaste veckorna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar