The difference between try and triumph is just a little umph! - Marvin Phillips

lördag 29 januari 2011

My oh my..

Vilken kväll vi hade igår!
Förfest med massor av goda drinkar med frukt och bär (kan stolt säga att jag lyckades hålla mig ifrån chipsen hela kvällen även om det stod stoora skålar utplacerade..) och sedan fortsatte vi vidare ut på stan :)

Kom inte i säng förrens vid halv sex och nu har jag tvingat mig upp och in i duschen för att förbereda mig för dagens nollningsuppdrag :) Förfesten började för en timma sedan men jag känner inte att jag orkar hålla igång så länge så vi sa att vi sticker dit vid tre istället..

Nej nu måste jag sminka mig och bestämma mig för vad jag ska ha på mig, har ni sett vädret? Hörde jag "vår" någon??

Trevlig lördag på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar