The difference between try and triumph is just a little umph! - Marvin Phillips

måndag 3 januari 2011

Modifast.

Vet sedan innan att vanilj är min favoritsmak

Jag har bestämt mig och det blir en vända med shakes för att kickstarta raset :)
Har gjort en viktresa tidigare, det var innan jag skulle operera mina bröst och behövde gå ner i vikt. Då fungerade Modifast väldigt bra. Jag hade förväntat mig att jag skulle gå omkring och vara konstant hungrig, men så var det inte. Kroppen ställer om sig skrämmande snabbt faktiskt. Det jag tyckte var jobbigast i början var nog att jag kände mig frusen hela tiden, men så länge jag var duktig på att dricka varmt te och klädde på mig ordentligt var det inte så jobbigt :) Vill dock poängtera att det är skillnad på olika shake-dieter. Jag har provat flera märken, men tycker att det är skillnad på hur mycket de mättar och hur jag fungerar..

Nu har jag i alla fall gjort en beställning från hemsidan (billigaste alternativet), så den lär komma med posten lite senare i veckan :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar