The difference between try and triumph is just a little umph! - Marvin Phillips

torsdag 13 januari 2011

Lunch.

Visst ser det mumsigt ut? Börjar tycka bättre och bättre om bananshaken :)

Har precis gjort mig iordning för att åka till jobbet och insåg när jag plockade bland kläderna och granskade resultatet i spegeln hur mycket jag faktiskt vill gå ner i vikt..

Jag kan få sådana stunder ibland, där jag släpper alla tankar på mat och inte känner av suget alls. Då är hela situationen så glasklar, klart jag ska fortsätta kämpa liksom.. Synd att det är så sällan bara jag känner så, större delen av tiden går jag bara runt och tjurar över att jag inte får köpa lite lösgodis, ta en bulle till kaffet eller äta vanlig mat istället för shakes. Aningen labil alltså :p

Någon som känner igen sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar