The difference between try and triumph is just a little umph! - Marvin Phillips

onsdag 5 januari 2011

Mitt i veckan.

Så var det onsdag.
Tevattnet kokar (note to self: köp mer te!) och jag har packat ner lite frukt för att klara förmiddagens workshop. Det är mycket just nu och knappt så jag orkar bry mig om vad jag äter, men vet ju att jag mår bättre när jag äter lite mer regelbundet och gör lite bättre val..

Är en riktig periodare när det kommer till mat och träning, ena stunden går jag all in och tar långa promenader och äter bra för att nästa stund ligga helt apatisk i soffan med näven i en påse ostsnacks :/ Det är det jag ska ändra nu, sakta men säkert tänkte jag lägga mig på en lite mer hälsosam nivå ;)

First thing tomorrow blir det shakes som gäller, måste komma ihåg att hämta ut paketet på posten bara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar